Nutritionist la inceput de drum

 Cred ca e cea mai buna alegere pentru cineva care e la inceputul afacerii sale. Mie chiar mi-a schimbat viata. Pe tot parcursul cursului creativitatea mea a atins cote maxime si am avut zilnic inspiratie si viziune pentru cate pot sa mai creez si îmbunătățesc. Recomand pe bune cursul ăsta si o recomand pe Anca, draga de ea".


Asta a spus la un moment dat  un designer de interior care a venit la cursul de Branding Personal. Mi-a sarit inima de bucurie!

As vrea sa iti povestesc despre oamenii care au trecut prin cursul de branding personal si care au folosit metoda si instrumentele mele ca sa-si dezvolte brand-ul. Te rog sa apesi Display Images de la inceputul mailului, daca esti pe calculator, ca sa vezi imaginile - screenshot-urile autentice.

Am tinut pana acum zeci de cursuri de branding personal cu freelanceri, antreprenori si oameni din companii care doreau sa-si inceapa propriile proiecte. De fiecare data, inima mi s-a umplut de bucurie cand i-am vazut ca au prins curaj si o voce.

De multe ori, cei care nu au nimic relevant de spus fac mai mult zgomot decat cei buni, care chiar aduc valoare in viata oamenilor. Si imi doresc sa schimb asta si sa le dau instrumente oamenilor care merita sa iasa in fata.

Am avut la curs o diversitate de antreprenori si freelanceri: coachi, designeri de interior, fotografi, profesori de limbi straine, experti in resurse umane, consultanti de management, nutritionisti, traineri, artisti handmade, agenti imobiliari, psihologi, oameni cu business-uri diverse in domenii precum network marketing, beauty, fonduri europene, IT, chiar si experti in comunicare.

🌞 Unul dintre expertii in comunicare prezenti, care cunoaste industria si cursurile de pe piata, a spus intr-un comment:

Va recomand cu drag cel mai bun curs de personal branding existent pe piata din Romania. Va va ajuta enorm sa va clarificati si structurati obiectivele si promisiunea de brand personal. Acest curs este o calatorie interioara pentru transformare.




Nutritionist la inceput de drum, spune cat de mult a ajutat-o cursul, in special pentru a-si stabili micronisa:

Cursul Personal Branding Masterclass este un must-have dacă ești la început, sau nu în crearea brandului tău personal. Pentru mine personal a fost o adevarata revelație acest curs, mi-am formulat viziunea mea și promisiunea mea de brand și am împărtășit-o cu voce tare și mi-am dat seama încă o data de ce m-am îndrăgostit de aceasta meserie. Am inteles ce mult contează sa iti setezi micronisa și sa creezi conținut relevant pentru micronisa ta. Multumesc mult pentru acest curs și iti mulțumesc pentru ca am reușit sa mă descopăr pe mine mult mai în profunzime din punct de vedere profesional și de aici încolo....SKY IS THE LIMIT! 

In 2 zile o sa ai zambetul unei vedete si

toti o sa te invidieze!

ASTAZI AI PROMOTIE

TESTEAZA SI TU AICI

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Reteta bunicii cu coji de citrice

Miezul nopții

Glovo lansează